Tuote- ja Kuljetusreklamaatiot

TUOTEREKLAMAATIOT:


Mikäli huomaatte, että saamanne tuote on väärä tai se on viallinen, ilmoita siitä välittömästi, kuitenkin viimeistään 7 päivän aikana Smartia Oy:lle  asiakaspalvelu@smartia.fi. Liitä mukaan kuva/kuvia. Väärän tai viallisen toimituksen mahdollisesta palauttamisesta annamme ohjeet erikseen vastaamalla reklamaatiosähköpostiinne. Sovimme jatkotoimenpiteistä tapauskohtaisesti. Otamme teihin yhteyttä viikon kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ilmoituksenne.


KULJETUSREKLAMAATIOT:

Toisinaan käy niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta pakkaus vaurioituu kuljetuksen yhteydessä. KUN VASTAANOTATTE TUOTTEEN, TARKASTAKAA AINA TUOTE KULJETTAJAN LÄSNÄOLLESSA. Mikäli tuotteessa on vaurio, kirjoittakaa kuvaus siitä rahtikirjan VARAUMAT-kohtaan ennen rahtikirjan allekirjoittamista. Allekirjoittamalla rahtikirjan hyväksytte tuotteen. Piilevissä kuljetusvaurioissa reklamaatioaika on 5 päivää.


Jos tuote tulee teille Matkahuollon tai Postin kautta, avatkaa ja tarkistakaa tuote niin pian kuin mahdollista. 

Olkaa hyvä ja lähettäkää tuotereklamaatioa ja kuva/kuvia viallisesta tuotteesta osoitteeseen asiakaspalvelu@smartia.fi

 

2016 Smartia Oy