Vaihto ja palautus

Kuluttajalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Vaihto- tai palautusoikeus ei koske sinetistä avattuja tuotteita. Jos poikkeustapauksessa hyväksymme myyntikelvottoman tai muuten puutteellisen tuotteen palautuksen, veloitamme omia kulujamme vähintään 25 % tuotteen hinnasta sekä muut välittömät kulut. 

HUOM! Smartia Oy maksaa Suomesta palautettavan tuotteen toimituskulut, mikäli palautettava tuote on mahdollista palauttaa normaalina matkahuoltopakettina tai kirjeenä. Erikoiskuljetusyksikköinä (ns. lavatoimitukset) Kaukokiidolla toimitettujen tuotteiden kuljetusta ei hyvitetä eikä paluukuljetusta makseta. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi skootterit, verhoilukivet, nosto-ovet, suihkukaapit, poreammeet ja isot kodinkoneet.

Palautusohjeet:

1. Tee palautusilmoitus osoitteeseen asiakaspalvelu@smartia.fi. Sähköpostissa tulee käydä ilmi:
- Alkuperäisen tilauksen numero
- Palautettavat tuotteet
- Tuotteet, joihin haluat vaihtaa palautettavat tuotteet
- Tilinumero, johon rahapalautukset tehdään (mikäli kyseessä ei ole tuotteen vaihto)

2. Saat sähköpostiisi palautusnumeron, joka tulee kirjoittaa Matkahuollon tai Kaukokiidon asiakapalautuskorttiin.

3. Pakkaa tuote huolellisesti (alkuperäiseen pakkaukseen)

4. Lähetä tuote osoitteeseen:

Smartia Oy / Tuotepalautus
Pölykuja 3
91900 Liminka

Rahapalautus tilille kestää noin 7 työpäivää.

2016 Smartia Oy